5CS01 |
青木 宏之 |
Cell Beによる数値計算プログラムの並列化の一検討
A parallel programming for numerical calculation on Cell Broadband Engine
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5401 |
5CS02 |
荒畑 雄大 |
ゲーム開発におけるテストファースト手法を使った作業量軽減率の研究
Study of reduction of work late with test first method in game development
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5601 |
5CS04 |
磯 六太郎 |
対話型遺伝的アルゴリズムによる時間割作成の検討
A study on timetable planning using an interactive genetic algorithm
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5501 |
5CS05 |
井出 亮太 |
教育支援情報のデジタル化に関する研究
A study on digitalization of education support information
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5801 |
5CS06 |
伊藤 桂太郎 |
考古学資料のデータベース化に関する一考察
A study on making of archeology material data base
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5802 |
5CS08 |
大山 幸佑 |
アクティブモーション変化システムを使った格闘ゲームの開発
Development of a fighting game with an active-motion-change system
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5602 |
5CS11 |
金子 心道 |
学生生活支援情報のデジタル化に関する研究
A study on digitalization of student life support information
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5803 |
5CS12 |
河村 辰也 |
ギター運指および狂言・日本舞踊を事例としたMotion Capture適用に関する研究
A study on the Motion Capture application that assumed guitarfingaring,"Kyogen" and "Buyo" an example.
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4377 |
5CS13 |
小島 洸 |
遺伝的アルゴリズムを用いた時間割作成における評価関数に関する検討
A study on evaluation functions in timetable planning using a genetic algorithm
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5502 |
5CS14 |
小林 毅宣 |
意識的にユーザピラミッドを作るゲームデザイン A user-pyramid conscious design of video game
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5603 |
5CS16 |
佐々木 晋也 |
GPS測位精度の誤差の性質についての検討
An error property on GPS position-fix accuracy
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5402 |
5CS17 |
白井 奈穂美 |
AHP(階層分析法)を用いた意思決定法の適用事例研究
Case studies of decision making by Analytic Hierarchy Process
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5403 |
5CS18 |
白坂 敏規 |
学生生活支援情報のデジタル化に関する研究
A study on digitalization of student life support information
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5804 |
5CS19 |
菅原 英宜 |
Moodleにおける授業課題の配布方法に関する検討
A study on a distribution method of exercises in Moodle
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5503 |
5CS20 |
杉山 雄亮 |
ゲームのジャンルによるプレイ時間の持続性の研究
Research of durability time by genre of game
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5604 |
5CS22 |
舘野 竜一 |
Photoshop画像の線描画の研究
Research for line drawing of the Photoshop image
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5301 |
5CS23 |
田部井 洋也 |
巡回セールスマン問題における近似解法の初期値の与え方について
A study on an initial configuration to Traveling Salesman Problem of heuristic algorithm
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5404 |
5CS25 |
戸高 亮 |
フローチャート作成支援ツールの開発
Development of a flow chart making support tool
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5701 |
5CS28 |
南雲 祐人 |
Webアニメーションを用いたデジタル時計の制作
A Study of Digital Clock using Animation
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5302 |
5CS29 |
根本 拓磨 |
教育支援情報のデジタル化に関する研究
A study on digitalization of education support information
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5805 |
5CS30 |
野口 実穂 |
エリアセグメンテーションによる商圏分析の事例検討
A case study for area marketing in term of area segmentation
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5405 |
5CS32 |
伴 和直 |
三国志大戦型戦術シミュレータの開発
Development of a SANGOKUSHI-TAISEN tactics simulator
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5605 |
5CS35 |
三浦 良平 |
待ち行列理論を用いたサレジオ高専学生食堂の解析
An analysis of efficiency at Salesio Kosen cafeteria by applying queueing theory
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5406 |
5CS36 |
美里 恭平 |
教育支援情報のデジタル化に関する研究
A study on digitalization of education support information
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5806 |
5CS37 |
森 丈士 |
GUIによりツール管理を容易にしたウィジェットエンジンの開発
Development of a widget engine with GUI to faciles the widget tool control
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5606 |
5CS38 |
山口 智之 |
Webコミュニティを利用できる「制限プレイ」の要件の提案
Proposal of a requirement for limited play in web community
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5607 |
5CS39 |
山下 洋平 |
ゲーム販売の過去の傾向を使ったリリース週の販売予測と実際の販売数との比較
Release week sales forecast and comparison using on past trend of game sales
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5608 |
5CS40 |
横井 達哉 |
学科Website改善に向けての提案と作例
The Reform of The Department Website , Proposal and Example
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5303 |
5CS41 |
横山 峻 |
オークションサイトのWeb情報最適化に関する一提案
One proposal about optimization of web information on auction sites
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5702 |